GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

بیوگرافی ( زندگی نامه )مهدی کامرانی

مهدی کامرانی (متولد خرداد ۱۳۶۱) با ۱۸۰ سانتی متر قد بازیکن گارد تیم ملی بسکتبال ایران و مهرام تهران می باشد. 

Mehdi Kamrani
—  مهدی کامرانی  —
پستبازیکن گارد
قد۱.۸۰ سانتیمتر
وزن۷۵ کیلوگرم
لیگ لیگ بسکتبال ایران
تیم فعلیمهرام تهران
شماره۷
تولدخرداد ۱۳۶۱
۱ ژوئن ۱۹۸۲ ‏(۲۸ سال)
پرچم ایران
شهرری
ملیتایرانی
پیشینه حرفه ای۲۰۰۰ - تاکنون

تیم های سابق 

 

پیکان تهران
صباباطری
پیکان تهران
تیم فعلی مهرام تهران

 افتخارات

ملی

  • جام ملت‌های آسیا
    • مدال طلا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹
  • بازی‌های آسیایی
    • مدال برنز سال ۲۰۰۶
  • بازی‌های کشورهای اسلامی
    • مدال برنز سال ۲۰۰۵
  • بازی‌های غرب آسیا
    • مدال طلا در سال ۲۰۰۵
  • بازی‌های داخل سالن آسیا
    • مدال طلا سال ۲۰۰۹ 
    • مدال برنز بازی های آسیایی گوانجو

 باشگاهی  

  • جام باشگاه‌های آسیا
    • مدال طلا در سال‌های ۲۰۰۸ (صباباتری) ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ (مهرام)
  • جام باشگاه‌های غرب آسیا
    • مدال طلا (۲۰۰۹ و ۲۰۱۰) (مهرام)
    • مدال نقره (۲۰۰۵) (صباباتری)
  • سوپر لیگ ایران
    • قهرمان در سال‌های ۲۰۰۴ (صباباتری) ۲۰۰۸ ٬ ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:06 http://pouyacarpet.shoploger.com/

سلام
کووووووووو؟
گفتی لینکت کردم!
به هر حال من لینکت کردم
منتظرم توئم انجام بدی

حسین اکبرلو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

با سلام وخسته نباشید به مدیر سایت خیلی ممنونم که عکس بیوگرافی مهدی جان را گذاشتید مهدی جان دوست داریم. حسین اکبرلو از شهرستان خوی خودم هم بسکتبالیستم.

با درود
مر30 از لطفتون آقای اکبرپور
من هم شماره 7 تیم ملی رو دوست دارم
خوشوقتم
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد