GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

حرکات برتر و زیبا از شکیل اونیل shaquille O'Neal برترین سنتر NBA

 

  

کلیپ حرکات و اسلم دانک های زیبای شکیل اونیل shaquille O'Neal سنتر بزرگ تاریخ رقابت های ان بی ای NBA در لباس تیم بسکتبال اورلاندو مجیک Orlando Magic، تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز Los Angeles Lakers و تیم بسکتبال میامی هیت Miami HEAT که قابل دانلود رایگان می باشد.

شکیل اونیل در جوانی خود 2 مرتبه به عنوان مرد سال امریکا انتخاب شده است و در سال 1991به عنوان بهترین بازیکن مرد بسکتبال مسابقات دانشگاهی امریکا NCAA Basketball شناخته شد. هرچند که او یک سال قبل با برجا گذاشتن رکورد 17 بلاک شات Blockshot در بازی مقابل تیم بسکتبال می سی سی پی استیت mississipi state بیشتر از پیش خود را معروف کرد.

او در سال 1992 وارد لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا NBA شد و کار خود را با تیم بسکتبال اورلاندو مجیک Orlando Magic آغاز کرد. چهار سال بعد یعنی سال 1996 او به تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز Los Angeles Lakers  شد و کار خود را با این تیم بسکتبال تا سال 2004 ادامه داد. در این مدت او در سال های 2000، 2001 و 2002 توانست به قهرمانی رقابت های حرفه ای بسکتبال امریکا ان بی ای برسد و به عنوان با ارزش ترین بازیکن فینال و با ارزش ترین سنتر تاریخ بسکتبال امریکا در فینال تا اون سال شناخته شود.
او در سال 2004 از تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز Los Angeles Lakers  جدا شد و به تیم بسکتبال میامی هیت Miami HEAT  پیوست و با این تیم نیز در سال 2006 به قهرمانی رقابت های بسکتبال امریکا NBA رسید.

 این کلیپ بسکتبال با حجم 12.988mb و فرمت wmv، در بانک کلیپ بسکتبال سبدطلایی قابل دانلود رایگان می باشد. 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

پسورد : www.slam.ir  

download goldbasket

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد