GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

کلیپ دیدنی

 

کلیپ دیدنی و زیبا  

چند روز قبل یک کلیپ جالب بدستم رسید و فکر کردم شاید شما هم از دیدن اون لذت ببرین.
از اینکه آیا در ساخت این کلیپ از جلوه های ویژه استفاده شده بی اطلاعم اما فقط بر اساس چیزیهائی که شما هم خواهید دید و همینطور اسم فایل، گویا این تصاویر مربوط به یک مربیه بنام "تیم نولان" که قادره با توپهائی که باندازه های مختلف هستن کارهای عجیب و غریب انجام بده، البته بخشی از این حرکات هم به بسکتبال مربوط میشه. بهرحال فکر می کنم ارزش دیدنش رو داشته باشه. مسلما این حرکاتی که شاهدش خواهید بود نشاندهنده Ball Handling خوب ایشونه!

این کلیپ رو می تونین به حجم تقریبی 3.56 مگابایت در فرمت wmv از
اینجا داونلود کنین.
نظرات 3 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 http://www.shb.blogveb.com

سلام دوست عزیز . وبلاگ قشنگتو لینک کردم .خوشحال میشم شما هم ما رو به نام "بسکتبال شهرضا" لینک کنید.

علیرضا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

عالی بود آتیش

مر30

سینا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

سلام بر دوس عزیزم.
من خودم بازیکن تیم بسکتبال شاهین بوشهر هستم و از شما بابت این کلیژ ها تشکر میکنم!

سپاس از شما دوست جنوبی خون گرم (خودمم جنوبی ام)
خوشحالم که شما از وبلاگ راضی هستید
امیدوارم تو مسابقاتتونم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد