GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

درود سلام hi

از همه ی پیام ها ، نظرها ،انتقاد و پیشنهاد هاتون بسیار سپاس گزارم ؛ و همچنین امیدوارم تونسته باشم که انتظارات شما را برآورده کنم ،الان که تقریبا آمار وبلاگ در روز به حد خوبی رسیده من هم سعیم را بیشتر میکنم که وبلاگ پربارتر شه اما از شما دوستانم می خوام که هر مطلبی که نیاز دارید را بگید که من هم بتونم وبلاگ رو زودتر آپدیت کنم . 

با سپاس از همه ی دوستان  

مدیر وبلاگ : مهرداد

نظرات 2 + ارسال نظر
رامتین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

وبلاگ خیلی خوبی دارین منم هرموقع که مشکلی تو بسکتبال دارم به وبلاگ شما سر میزنم .
لطفا تعداد فیلم ها و مطالب جالبتون رو بیشتر کنید .

مر۳۰
چشم حتما بیشترشون میکنم

مینا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:22

بوس بوس برای وبلاگت

مر۳۰
ماچ ماچ واسه خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد