GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

جام ملت های آسیا / یکشنبه 27 شهریور

مرحله مقدماتی رقابتهای جام ملت های عصر دیروز به پایان رسید و تیمها امروز را به استراحت خواهند پرداخت.  

 

براساس برنامه ریزی و تصمیم فیبا آسیا ، برخلاف سالهای گذشته که دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کردند ، در این دوره از مسابقات از هر گروه سه تیم وارد مرحله دوم می شوند.

در مرحله دوم سه تیم برتر گروه های A و B در گروه E و سه تیم برتر گروههای C و D در گروه F دیدارهای خود را بصورت دوره ای برگزار نمایند. در این مرحله نتایج بدست آمده در مرحله مقدماتی لحاظ می گردد و تیمها تنها با تیمهای غیرهمگروه خود به رقابت خواهند پرداخت. پس از اتمام بازیهای مرحله دوم ، چهار تیم برتر هر گروه وارد مرحله حذفی می گردند. در این مرحله تیمهای اول ، دوم ، سوم و چهارم گروه E به ترتیب با تیمهای چهارم ، سوم ، دوم و اول گروه F بازی می کنند. که تیمهای برنده این بازیها وارد مرحله نیمه نهایی شده و پس از آن دیدارهای رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.

 

دیروز در گروه A تیم کره جنوبی با نتیجه 84 بر 53 تیم هند را شکست داد و تیم لبنان نیز با نتیجه 87 بر 59 تیم مالزی را مغلوب خود نمود. و بدین ترتیب تیمهای کره جنوبی ، لبنان و مالزی بعنوان تیمهای اول تا سوم این گروه به مرحله دوم صعود نموده و در گروه E قرار گرفتند. در گروه B نیز تیم چین تایپه با نتیجه 94 بر 78 تیم قطر را شکست داد و تیم ایران با نتیجه 132 بر 38 بر تیم ازبکستان پیروز گردید و تیمهای ایران ، چین تایپه و ازبکستان بعنوان تیم های اول تا سوم در گروه E قرار گرفتند.

 

در گروه C نیز تیم زاپن با نتیجه 77-55 بر سوریه غلبه نمود و تیم اردن نیز تیم اندونزی را با نتیجه 89-59 شکست داد و تیمهای ژاپن ، اردن و سوریه بعنوان تیم های اول تا سوم گروه خود در مرحله دوم در گروه F جای گرفتند. در گروه D نیز تیم فیلیپین با نتیجه 113 بر 71 تیم بحرین را شکست داد و تیم چین نیز با نتیجه 75-60 بر تیم امارات غلبه نمود و تیمهای چین ، فیلیپین و امارات بعنوان تیمهای اول تا سوم این گروه در مرحله دوم در گروه F قرار گرفتند.

 

از فردا صبح مرحله دوم مسابقات آغاز می گردد ، در گروه E در ساعت 5:30 صبح تیمهای ایران و مالزی ، ساعت 7:30  صبح تیمهای لبنان و چین تایپه و ساعت 10 صبح نیز تیمهای کره جنوبی و ازبکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در گروه F در ساعت 12 ظهر تیمهای اردن و فیلیپین ، ساعت 14:30 تیمهای ژاپن و امارات و ساعت 16:30 نیز تیمهای چین و سوریه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در گروه بازنده ها جهت کسب مقام های سیزدهم تا شانزدهم ، فردا ساعت 14:30 تیمهای اندونزی و بحرین باهم به رقابت خواهند پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد