GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

کره جنوبی هم تسلیم بسکتبالیست های ایران شد

 

بسکتبالیست های ایران امروز در یک بازی نفس گیر و پر درگیری میان دو تیم توانستند با نتیجه 79 بر 62 کره جنوبی یکی از بهترین تیم های این دوره از مسابقات را نیز از پیش رو بردارند.
کره جنوبی نایب قهرمانی مسابقات آسیایی 2010 در شهر ' گوانگ جو ' چین که بسیار با انگیزه بازی می کرد هرگز نتوانست امتیازات خود را در هر چهار کوارتر مسابقه به تیم ایران نزدیک کند.
کره ای ها کواتر نخست این بازی را با نتیجه 23 در برابر 13 واگذار کردند و ایران که پرقدرت تر از هر زمانی در این دوره از مسابقات حاضر شده بود کوارتر دوم را نیز با نتیجه 42 بر 30 به سود خود پایان داد.  


در حالی که کره ای ها می کوشیدند تا با افزایش نفرات در خط حمله خود نتیجه را نزدیک کنند تیم ایران با استفاده از فرصت های ضد حمله کوراتر سوم را نیز 61 بر 51 به نفع خود خاتمه داد.
از مهمترین رویدادهای این مسابقه مصدومیت ' صمد نیکخواه بهرامی ' بهترین مهاجم بسکتبال آسیا در کوارتر دوم از ناحیه مچ پا بود که تا پایان دیدار نیز نتوانست به بازی برگردد.
تیم ایران همچنین مدتی از این مسابقه حساس را بدون ' بهرامی ' و ' حامد حدادی ' سانترهای بلند قامت خود برگزار کرد و با این حال اجازه نداد کره ای ها تیم ایران را در معرض خطر جدی قرار دهند.
تیم کره جنوبی در هر چهار کوارتر مسابقه حدود 10 امتیاز از تیم ملی بسکتبال کشورمان عقب بود.
بیست و ششمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جام ملت های آسیا از پنجشنبه گذشته در شهر ووهان چین جریان دارد و ایران به عنوان مدافع مقام قهرمانی در تمام رقابت های روزهای اخیر پیروز میدان بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد