GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

مشحون: بسکتبال لیاقت یک ورزشگاه استاندارد را دارد

محمود مشحون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: تمام تلاش خود را کرده ایم که تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال ایران بتوانند مسابقات را در اوج آمادگی شروع کنند.
وی ادامه داد: تلاش خود را خواهیم کرد که مسابقات لیگ به صورت منظم برگزار شود و هر هفته بهتر از هفته قبل باشد.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران در خصوص حضور حامد حدادی در لیگ برتر بسکتبال تا آغاز مسابقات لیگ آمریکا گفت: حضور حدادی در لیگ ایران و به خصوص در تیم استانش خوزستان برای بسکتبال ایران و این استان بسیار ارزشمند است و او می تواند به جذاب تر شدن مسابقات کمک زیادی کند.
وی با اشاره به اینکه در لیگ جدید تیم های مدعی قهرمانی از سال های گذشته بسیار بیشتر هستند تصریح کرد: خوشبختانه تیم های مدعی زیادی در فصل جاری داریم و این موضوع باعث می شود تا روز های پایانی مدعیان قهرمانی مشخص نشوند.
رییس فدراسیون بسکتبال درخصوص اینکه چرا همیشه مهرام مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید، اظهار داشت: تفاوت مهرام با تیم های دیگر بازیکنان با تجربه آن است که البته ذوب آهن و پتروشیمی بندر امام نیز بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارند.
مشحون در مورد حضور مربیان شایسته در لیگ برتر بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: حضور مربیان ارزشمند در راس تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باعث می شود لیگ جذاب تری داشته باشیم و تقسیم بازیکنان نیز باعث می شود مدعیان قهرمانی تا روز های پایانی مشخص نشوند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا مسابقات در مدت زمان طولانی برگزار نمی شود گفت: این موضوع در جلسه سازمان لیگ تفاهم شد که مسابقات در مدت 6 ماه برگزار شود زیرا جام باشگاه های آسیا را پیش رو داریم و می خواهیم نماینده ما با قدرت عازم این مسابقات شود.
رییس فدراسیون بسکتبال با انتقاد از مسئولان ورزش برای نادیده گرفتن درخواست این فدراسیون برای ساخت یک زمین استاندارد بسکتبال در تهران خاطرنشان کرد: برای بسکتبال ایران با این همه افتخار بسیار زشت است که حتی یک زمین استاندارد در اختیار ندارد و واقعا قهرمانان ما به شدت کمبود این مساله را احساس می کنند.
مشحون گفت: در چند سال گذشته آنقدر در این خصوص اظهار نظر کردم که خسته شده ام و از وزیر ورزش می خواهم به این مساله توجه زیادی کند.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران در خصوص انصراف تیم ها از حضور در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: از مدیرانی که می خواهند در لیگ شرکت کنند می خواهم با علاقه وارد این رشته ورزشی شود زیرا کنارگیری آنها برای بسکتبال بسیار مضر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد