GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

برگشت حدادی به لیگ ایران ایجاد انگیزه برای بسکتبال کشور

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری درباره نخستین دیدار تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور گفت: ‌درست است که در نتیجه موفق بودیم ولی عملکرد بازیکنان تیم راضی‌کننده نبود و انتظار دارم خیلی بهتر از این باشند.
 

علیرضا مرادحاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارداشت: بازیکنان تیم به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خوب نبودند اما به لحاظ کمی خیلی خوب عمل کردند و با اختلاف، حریف را شکست دادند.
 

وی بیان‌کرد: ‌به عنوان مدیرعامل باشگاه انتظاراتم بیش از این است. به هر حال ما بازیکنان قدر و سرشناسی را به تیم اضافه کردیم که همه آن‌ها ملی‌پوش بوده و در آسیا صاحب‌نام هستند. پس باید انتظار داشته باشیم که خیلی بهتر از این بازی کنیم.
 

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری تصریح‌کرد: البته من بازیکنان را مقصر نمی‌دانم چرا که این بازی برای آن‌ها حکم یک دیدار تدارکاتی را داشت. امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های بعد، هماهنگ‌تر شوند و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. تیم ما در پست گارد راس به یک بازیکن خوب نیاز دارد؛ اگر بازیکن گارد راس خوبی در ایران موجود نباشد به دنبال یک بازیکن خارجی در این پست خواهیم بود.
 

وی درخصوص این موضوع که احساس می‌شود حضور حامد حدادی در تیم انگیزه به وجود آورده است، گفت: زادگاه حدادی اهواز است. او بازیکن سرشناسی در آسیا است و در معتبرترین لیگ دنیا یعنی NBA بازی می‌کند. برگشت حامد به مسابقات لیگ ایران و آن هم در اهواز از نظر روحی نه تنها برای بازیکنان تیم ما بلکه برای کل جامعه بسکتبال کشور ایجاد انگیزه کرده است. خیلی‌ها تماس می‌گیرند و این حرکت حامد را به ما و خودش تبریک می‌گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد