GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

زندگی نامه Carmelo Anthony کارملو آنتونی

زندگی نامه Carmelo Anthony

 

ام: carmelo iriarte

نام خانوادگی:anthony

لقب:melo man
 

قد: 2.03

وزن:104 kg
 


کارملو ایری آرته آنتونی در ۲۰/می/۱۹۸۴ در نیویورک به دنیا آمد پدرش قبل از تولد ۳ سالگی وی در گذشت و مادرش او را بزرگ کرد. مادرش زنی به نام ماری بود وی ساعت های زیادی کار میکرد. خواهران و برادران کارملو از کوچکتر بودند و کارملو زمانی که مادرش نبود از آنها مراقبت میکرد

او از نوجوانی بسکتبال را دوست داشت و تصمیم داشت آن را ادامه دهد او دیوانه بسکتبال بود وقتی ۸ ساله بود آنها خانه خود را تعقییر دادند و به بالتیمور رفتند آنجا محل بدی بود که به راحتی انواع مواد مخدر در دسترس بود مادر کارملو با  تلاش زیادی فرزندش را از این موارد و دردسرها دور نگه داشت. کارملو در ان محل شروع به بازی بسکت کرد و در تابستان ۱۹۹۹ کارملو به عنوان بهترین بازیکن منطقه ای در جایی که زندگی می کرد تبدیل شد و با تکنیک های زیبا  و مهارتش در مسابقات مدرسه اش در یک فصل ۱۴ امتیاز ۵ ریباند موفق ۵ پاس موفق کسب کرد. کارملو همانطور که بزرگ می شد بسکتبال را ادامه مداد و مهارت های بیشتری کسب میکرد او در آن زمان تریسی مک گریدی را الگو قرار داده بود. او در آکادمی oak hill در ویرجینیا توانست وارد دبیرستان all american و پس از ان وارد دانشگاه syracuse شود وبرای تیم دانشگاه بازی کند.او در طی یک فصل برای تیم دانشگاه بطور میانگین توانست در هر بازی ۲۲/۵امتیاز آورد و لقب بهترین دانشگاه را بگیرد.  

وی در سال ۲۰۰۳ به همراه کسانی مثل لبرون جیمز و دایانا ودی وارد ان بی ای و مشغول بازی در تیم denver nuggets شد در آن سال جایزه بهترین تازه وارد را از دست داد. وی در حال حاظر در همین تیم مشغول بازی هست و شماره ۱۵ این تیم را به تن دارد از حرکات مشهور وی به slam dunk های زیباش میشه اشاره کرد. پسر وی در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمدو نامش را کیان(kiyan)گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد