GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

فوتبال زدگی در صدا و سیما

آیا میدانید رقابت های آسیایی بسکتبال در روز ها و هفته ی قبل آغاز شده؟آیا میدانید تیم بسکتبال ایران در این مسابقات یکی پس از دیگری تیم های دیگر کشور ها را در هم میکوبد؟ 

آیا میدانید با کمال افتخار هیچکدام از مسابقات تیم ملی پخش زنده که هیچ ، تکرارشان و یا هیچ صحنه ای از بازی ها پخش نشد؟ 

این در حالی است که اگر در همین حال مسابقه ی فوتبال دوستانه ی جوانان  بین  ایران و بورکینافاسو برگزار میشد بدون چون وچرا پخش زنده میشد و حاضر بودند با هر قیمتی آن را خریداری کنند. 

در دهه ی اخیر بسکتبال ایران به شدت رشد کرده و نمودار آن هم از مسابقات جهانی و هم المپیک عبور کرده و بیشترین افتخارات ممکن را کسب کرده اما بر عکس فوتبال ایران در 5 سال گذشته به شدت نزول کرده و از مسابقات کوچک و اندکی مانند غرب آسیا سطحش پایین تر آمده است. 

در این چند سال ما بسکتبالی ها خود را به هر در و دیواری زدیم تا شاید بتوانیم قطعه های مسابقات بسکتبال تیم ملی ایران را در شبکه های خبری خارجی پیدا کنیم و این در حالی است که اگر صدا وسیما بخواهد این مسابقات را خریداری کند بودجه ی 0000001/ بودجه ی کلان خود را صرف نکرده .  

این گلایه های بسکتبالی ها  مطمئنا برای صدا وسیمای ملی هیچ اهمیتی ندارد و ملی بودن آن فقط مربوط به فوتبال و برنامه های مذهبی است نه برای بسکتبالیست های پر افتخار تیم ملی کشورمان. 

به امید آن روزی که صدا وسیما واقعا ملی شود و به ورزش پر افتخار کشور نه فقط فوتبال اهمیت دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد