GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

GoLd BASKeT <<>> سبد طلایی

هرچه درمورد بسکتبال و لیگ های آن کامل ترین وبلاگ بسکتبال

همه چیز تمام شد خیلی زود...

  

 

به گزارش IBNC تیم ملی کشورمان با شکست تحقیر آمیز برابر تیم ملی اردن با رویای المپیک لندن خداحافظی کرد و بدترین نتیجه چند سال اخیر خود را گرفت.

در این دیدار که امروز در شهر ووهان چین برگزار شد تیم ایران با نتیجه 88-84 مغلوب حریف نه چندان قدرتمند خود در این رقابت ها شد و به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا نکرد.

در این دیدار تیم ایران پیش از این در هر 6 دیدار خود در در این رقابت ها و همچنین 4 دیدار اخیرش برابر به پیروزی رسیده بود.این در حالی است که تنها سه تیم از این رقابت ها شانس حضور در المپیک 2012 لندن را داشتند و با این نتیجه تیم ایران این شانس را از دست داد.

جالب تر اینجاست که تمام مسئولین امر در حالی از قهرمانی تیم ایران در این دیدار و شکست مقتدرانه چین در دیدار نهایی سخن می گفتند که اصلا کار به آنجا هم نکشید و جلوی اردن که از تیم  های درجه دو آسیا است مغلوب شدیم.

در این دیدار انتقادات زیادی نیز بر نحوه Coaching وسلین ماتیچ سرمربی تیم ملی وارد بود که بارز ترین نکته آن استفاده از صمد نیکخواه بهرامی مصدوم در حساسترین لحضات مسابقه بود!!!

با این وضعیت باید دید پاسخ بازیکنان،کادر فنی و مسئولین که در باد قهرمانی در رقابت های ویلیام جونز قرار داشتند و قهرمانی در این تورنمنت کوچک را همچون قهرمانی در المپیک جلوه دادند چیست!.


نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:43 http://www.nba2day.blog.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری من هم یک وبالگ در مورد بسکتبال دارم به آدرسه : www.nba2day.blog.com من تو رو لینک کردم تو هم اگه خوشت اومد منو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد